Buspojken <3

Idag var ja ute och hejjade på Emma och Serra när dom var med och tävlade på Fors Gård =)
Skitsöta var dom allt iaf!!
 Emma och Serra =)

 Serra =)
Sötaste Emma lät mig skritta Serra lite, har ju inte ridit på en vecka :O Saaaakna massor =(
Tittade på när Sofia red också och dom slutade 7:a Grattis grattis =)

Kommer till stallet och får höra vad mitt åbäke till häst har gjort :O
Dragit järnet när ena tjejen i stallet fixade höpåsen i sjukhagen, grinden var öppen och Bingo tog sin chans -.-
Drog iväg i galopp. Ner till ovalbanan, tvärstannar, rullar sig och fortsätter ett varv på ovalbanan i galopp. Stannar utanför killarnas hage och snackar lite med Fjunet och Fönix. Får lite sällskap, dvs springer lite fram och tillbaka. Stannar tillslut och ena tjejen tänkte att "nu kan ja nog ta honom" går fram och när hon är någon meter ifrån, tvärvänder Bingo och drar iväg i galopp någon meter. För att sedan göra om allt igen när hon försöker fånga honom en 2:a gång. Hon ger sig och går iväg och hämtar Krafft i en hink. Och då gick de minnsan att fånga aset :O
In i hagen med honom och stänga grinden fort fort.

Det var en massa ajaj i bakbenen när ja kollade honom. Markerade i grisepassen. Dvs de gjorde så ont att han antagligen INTE ville trava =( Skit häst. Aja blir att ringa Stav kliniken på måndag å fråga va ja ska göra. Visst de lär att boka en tid å åka in "/. De är jag ju medveten om. Medicinen hjälpte ju inte =(

Ja nu står de iaf skrivet i stallet att han trilskas och ska ledas med spö om han håller på. Han små bocka ju när Frida skulle spring med honom. Skit häst <3

Jag hoppas verkligen han hade de skit KUL imorse. För smärtan fick han ta sen puckot <3
Kan se framför mig hur ögonen glittrar på honom <3 Bushästen <3<3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad snygga de såg ut tillsammans! Nästa år ska jag och Svalur försöka vara med på Firmakeppni.

2007-11-18 @ 12:37:57
URL: http://svalurlover.blogg.se
Postat av: Marie

haha vilken buspålle ;p Ni får sänka havren ;p

ring eller messa när du pratat med stav! kram

2007-11-18 @ 20:49:45
URL: http://mariee87.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, vilken tur att han inte går på havre då! =)
Självklart hör jag av mig! Du får veta först av alla =)

2007-11-18 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: