En olycka kommer sällan ensam

Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. ALLT känns så jävla avlägset. Har inte ridit på 3 veckor och har abstinens. Gråter mer eller mindre varje jävla dag för att jag mår så jävla piss. Orkar ingenting längre och de jag gör är att ligga i sängen hela dagarna. Knappt så att jag vill åka ut till stallet längre för alla ser så glada ut och rider runt på sina hästar. Jag vill också rida, jag vill också vara glad. Framför allt vill jag att spatt ska utrotas! Å till råga på allt har min dator kraschat!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackare! Och jag som trodde jag hade det värst, men det finns ju alltid några som har det sämre än man själv.
Hoppas allting ordnar sig för dig och Bingó.

2007-11-29 @ 22:49:37
URL: http://svalurlover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: