Hoppas på förbättring

Idag ringde mor min till Stav kliniken och beställde tid.
Torsdag kl 10.00 blev det
SKIT nervös :O. Första gången för MIG att vara på läskigt stort djursjukhus :O
Hoppas att dom hittar felet, eftersom att något är fel, vet bara inte vad!

Så nu håller vi tummarna alla för att de går bra på torsdag

Nu får vi iaf ut och skritta enligt den veterinär som mamma prata med. Så ut i mörkret blev de för mig och pållen, som nöjt frustade och såg väldigt besviken ut när jag vände efter 10 min, var ju så jävla halt och mörkt, plus att jag glömde sätta på reflexer på Bingo xD
Iaf han skötte sig och såg betydligt gladare ut efter den extremt korta promenaden. Men iaf något =)

Imorgon ska Annica ut och rida Múska så då blir de en lite längre promenad =) Kanske på en halvtimme eller så =)
Saknar ridningen ganska rejält  "/. Men vi får ha de såhär ist! Bara Bingo blir frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: