Inte igen

usch jag känner att jag börjar med "tycka synd om mig själv" beteende igen.
Allt känns lite sådär just nu. Bingo som konstrar, dagarna som blir kortare, skolan som jag inte hinner ikapp med, rygg som värker, axlar som värker. Jag bör ringa sjukgymnasten igen för en ny tid men ORKAR helt enkelt inte.
Jag som trodde allt skulle ordna sig nu. visst inställning gör en hel del men hur får man den rätta inställningen?
Hur kommer man till den punkten då man varje morgon tänker "äntligen ska jag iväg till jobbet/skolan" eller kanske lite överdrivet men iaf till "kul att åka till skolan och träffa vännerna och lära mig mer" typ. Varför kan jag aldrig få känna glädjen när jag vaknar??

Jag känner bara trötthet. Förutom när jag är i stallet. De är så otroligt skönt att bara pyssla med sitt och släppa tankarna om vardagen, men då kommer nästa problem upp ist. Har Bingo ont?..

Nej fy på mig och sitta här å skriva en massa skit... Jag ska försöka bli en bättre människa. ska försöka iaf......

over and out


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är en bra människa =)

2007-11-10 @ 13:07:06
Postat av: Carro

aaaw

2007-11-11 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: