Pust

Ätnligen tog jag mig i kragen och ringde veterinären. Hon sa att de INTE var någon inflammation i någon led och att jag bör skritta Bingo i en vecka med lindor och blir de värre inom en vecka ska jag ringa så kommer hon ut direkt.. Annars skritt en vecka och sen ringa igen så kommer hon ut om hon tycker att de behövs. (jag kommer väl typ tvinga ut henne iof xD). Ne men jag tror hon kommer att åka ut ändå för att kolla. Något måste ju vara fel egentligen "/

Iaf har köpt Glycosamin som ska smörja lederna + E vitamin för musklerna.. Så nu håller vi tummarna i en vecka så får vi se =)


Kommentarer
Postat av: Marie

keep me posted! =)

2007-11-06 @ 18:49:06
URL: http://mariee87.blogg.se/
Postat av: Carro

alltid =)

2007-11-08 @ 15:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: