Usch

Idag tog jag mod till mig och förde över filmen från Bingo och min sista tävling. Dvs den tävlingen då allt blev kaos och vi fick spendera ca 10 timmer på akuten ='(

FY va ont i magen jag fick, började fan gråta igen, klarar inte av att se filmen, de går inte utan att gråta "/.
Gråter ju nu också. Visst ingen visste att de skulle hända men domarna hade väl för FAN kunnat inse att fördelning iaf innan galoppen vore en idé eller?? De flesta är faktiskt NYBÖRJARE och kanske inte är så jävla rutinerade eller riktigt vet hur deras häst reagerar i tävlingssammanhang!! Kan man inte tänka lite längre då och INTE TA NÅGRA ONÖDIGA RISKER????

Jag minns inget direkt från tävlingen förutom de folk berättat eller jag läst på domarkommentarerna. Jag minns bara att jag tänkte FAN de här kommer att göra ont sen låg jag där på marken.

Nej usch nu vill jag inte prata någe mer om detta blev bara så upprörd när jag såg filmen igen, tankarna kom tillbaka liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: