Det var ett tag sen.

Har inte kunnat skriva på ett bra tag. Orken har inte funnits. För er som inte vet så tävlade jag i Lördags och allt gick OK tills en tjej tappar kontrollen på sin häst i galopp momentet. Bingo och jag blir trängda i en kurva och Bingo tänkte bryta sig ut från banan, allt hade väl funkat om inte tråfden vart där, Bingo fick tvärstanna och jag flög över halsen och landade på högra axeln.. =(

Ser att någon yngre kille springer in och tar tag i Bingo och hör sen att Marie har tagit honom och ställt honom i hagen. Det blir för mamma och mig att åka till akuten då vi först trodde att axeln var ur led. Sötaste Emma fick skjutsa oss och vi kröp fram i ca 15 km/h, gick de för fort gjorde det förjävligt ont!!!

Lagom vid en liten skola vid södertäljevägen får vi stanna och ringa efter en ambulans. Började få ont i ryggen och då vill man inte riskera något. Åker ambulans till huddinge akuten och är framme vid 11, får åka hem vid 20:00

Under tiden hinner jag få morfin <3 och röntga mig 2 ggr, det visade sig dock att axeln varr hel men nyckelbenet släppt sitt fäste i axeln, så först säger dom att de inte går att fixa utan att de läker av sig självt, sen säger dom att de blir operation inom en vecka. Och som de ser ut nu nästan en vecka efter olyckan och dom har ännu inte ringt, så lär de inte bli operation..


aja, vänster handen börjar bli trött men uppdaterar väl snart igen =)

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: