Dagen i sin helhet.

Vaknade vid halv 2 typ och fick dra mig upp ur sängen. Vid 3 åkte vi för att hämta upp Annica för att sedan åka till stallet. Bingo stod precis vid grinden vilket var väldigt händigt =P. Gjorde iordning oss och drog iväg för att rida Skrittslingan som förövrigt är ca 1,5 mil lång och tar ca 1,5 timme att rida. Helt UNDERBART väder idag, solen sken och inte ett enda moln på himlen, Bingó vart jätteglad när han insåg att vi skulle ut i skogen på en lite längre tur. Men efter ca 1 timme ville nog min stackars ponny bara lägga sig ner haha, de är rätt många uppförsbackar, rätt branta sådana också. Så när han fick syn på den sista backen kände ja hur hela hästen sjönk ihop och dog inombords haha, nej då inte riktigt så dramatiskt var de inte. Men vid den branta nedförsbacken som man måste sitta av vid för att gå ner för så fick Bingó vila lite längre och ja gick en bit. Men Ponnyn var och är nog starkare än vad jag tror. För när ja satt upp igen så var han pigg =).

Blev att betesträna hästarna lite idag också. 40 min blev de. Tiden går fort när man har någon att prata med. Nu sitter jag här med mitt föredrag framför mig och kommer INGENVART! Jag har väl iof gett upp. Hittar på en massa andra saker att göra ist för att ta mig tid att skriva. Som att uppdatera här tex, fy på mig =P

Nu bjuds de på lite bilder hade ja tänkt ^^

 En betandes Bingó =)

 Annica ser ut att ha kul

 Dom två vita ponnysarna tog Time Out från betandet och började klia varandra ist ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: