För hon har blommor i sitt hår

Hela dagen har denna underbart somriga låt snurrat i huvudet. Å vet ni vad? jag gillar det! Våren är här och jag mår sådär bra igen. Hela min kropp mår bra. Trots att jag hade Nationella Uppsatsdelen i Svenska B idag så är jag glad. Våren är här, solen lyser, fåglarna kvittrar och jag är glad!

Måste bara säga Grattis till kamraten som förlovade sig i Fredags! All lycka till er =)

Dagen började kl 6 efter 2,5 timmes sömn, tröck på snooze knappen några gånger för mycket och vaknade till när de var 10 minuter kvar tills bussen skulle gå. Vart att stressa stressa men de gick. Halv 9 startade nationella å de gick nog åt helvete tyvärr. Absolut inga ämnen för mig att välja ibland, Och ja är annars väldigt väldigt bra på att flumma runt ett ämne på ett vettigt sätt. Fick ihop 3 sidor iaf får hoppas de räcker till minst ett G.

Sen bar de av till stallet där älskade Bingó gick i hagen och kom när ja ropade <3. Massa lerig var han också. Täcket åkte ju av igår ; ) snart är de dags för exemtäcke eller ja iaf inom någon månad får se när de blir betesutsläpp. Men förra sommaren gick rätt smärtfritt hoppas på samma sak denna sommar! Var även en sväng till Fors Gård och tittade på när Frida red sista lektionen för denna terminen, Marie undra hur de var med Bingó och önskade oss lycka till på måndag. Och jag måste säga, va kul de ser ut att rida ordentligt. Tölta, trava och Galoppera <3 saknar massa massa. Och jag hoppas så innerligt att Bingó blir så pass bra så att man kan göra dessa saker fast på en lägre nivå.

Men glad skulle jag vara idag hela dagen hade jag bestämt mig för =P

Ingetnting känns komplicerat,ingetnting känns svårt
För hon har blommor i sitt hår, som bara jag kan se
Hon somnar nära mig på natten och vaknar likadant
Och hon har blommor i sitt hår, som bara jag kan se


 Anders Glenmark - Hon har blommor i sitt hår


http://www.youtube.com/watch?v=osptFmalxIU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: