Kursprov och annat skojj

Usch usch usch säger jag bara för Kursprover överlag men speciellt för muntliga sådana! Har verkligen ingen lust att ta upp häftet för att börja skriva mitt "föredrag" känner INTE för det direkt. På måndag ska man lämna in ett PM (dvs ett utdrag av de man ska prata om) och på Torsdag ska man redovisa. JIPPI!! eller inte. Alla som känner mig VET hur jävla stora problem ja har med att prata inför publik! Har ångest redan nu och jobbigare blir de då ja inte har en aning om VAD ja ska prata om och HUR ja ska lägga upp arbetet. SUCK säger jag bara! Och ja har bara idag och imorgon på mig att skriva utdraget. Ajaj, hur ska ja klara detta nu då?

Det fin fina vädret igår fick mig att "glömma" bort de läskiga föredraget och jag och Bingó drog oss ut på en skogstur. Gick super och han vinglar inte lika mycket längre i skogen. Nog för att han inte är lika säker på foten men de kommer hoppas jag! Idag får han vila och imorgon ska jag och kamrat rida ut den långa skrittslingan som är ca 1 ½ timme lång. Ska bli UNDERBART!. Bara sitta där med långa tyglar. Snacka skit och hästarna bara skrittar på lugnt och sansat. Inge bråk, inge krav utan bara skritt. Åh så kul de kommer att bli! Sen MÅSTE jag ju såklart ta tag i skolarbetet men de är väl något man får ta antagligen. Livet är väl inte bara en dans på roser. Även fast man kan önska sig de ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: