Livet har sin väg. Bara att följa med

Jag har verkligen inget att säga, men känner för att skriva lite ändå =).
Om exakt 2 månader och 5 dagar tar jag Studenten. Helt ofattbart. Skit betyg iof men ska bli så jävla skönt när de väl är över!

Klämde mitt pekfinger i bildörren i onsdags, på parkeringen vid willys, så jävla lyckat. Mamms sprang in för att handla å på 5 min var hon ute. Efter ett litet samtal från mig där ja säger att ja snart svimmar. Svartnade 2 ggr. Fingret är nu dubbelt så stort (trots att de är 3 dagar sen) och har en blånagel. Skitsnyggt!!. Undrar när svullnaden går ner =/...

Måste också köpa hårfärg å färga nu i helgen, ca 10 cm utväxt. Skitsnyggt ; ) tur att de inte syns allt för mycket! Ska väl försöka jaga något snyggt till Studentskivan man ska på nu på måndag. Glitter å Glamour är temat, SÅ mycket Carro *host host*...

Bingó är ju ett kapitel för sig. Hästen är inte halt men "stel" i vänster fram när man longerar i vänster varv. Sjukt skumt. Vi skiter iaf i att trava nu å har gått tillbaka till ca 30 - 40 min skritt igen för att se om de blir bättre inom en vecka. Fan ja KAN inte ta ett bakslag nu. Det går bara inte... Ja vet inte vad ja ska göra om de blir så att ponnyn bara blir en haghäst. För jag VET att det bästa vore att ta bort min älskade Bingó. Men ja vill så gärna ha honom kvar. Men han skulle må för psykiskt dåligt, fan att de kunde ta denna vändning. Vi som hade det så bra </3

Sommaren på Sadelmakartorp var den bästa sommaren jag haft. Samt hösten då du vart min. Hela 06 har varit helt underbar <3. Kommer leva på det länge länge...


Jag har lärt mig så sjukt mycket av dig <3, eller vi har lärt varandra sjukt mycket. Du är det finaste och dyrbaraste jag har. Du är verkligen EN på miljonen. Och jag är så glad över att du hamnat hos mig <3



Ja jag vet att alla mina inlägg den senaste tiden har varit lite dystra. Men ja måste få skriva av mig någonstans. Å jag kan alltid hoppas på att någon läser och skänker oss en tanke. För vi behöver dom. Så mycket


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag har svårt att somna så jag klickade runt lite bland alla bloggar och hamnade här. Tänkte bara lämna ett spår efter mig och säga godnatt!

2008-04-05 @ 03:32:55
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: