Oj vad bra de går!

Igår bar det av på studentskiva. Några shots å lite dans sen vid kvar över 3 var man hemma igen. Riktigt mycket skitmusik spelades men men. Några godingar kom det iaf. Som tur var =) Blev RIKTIGT förbannad på sl också.. Hej vi slopar hela "köp biljetten på bussen" skicka ett sms ist såååå mycket bättre. Jo men tjena. Skicka iväg de där jävla sms:et. Inte fick ja något tillbaka inte. Nej nej, å busschaffören stenvägra att låta mig kliva på. Skicka iväg ett till sms, inget svar då eller. En ordningsvakt säger till busschaffören "Jag såg när damen skickade iväg sms:et." haha, jo dam är ju precis vad ja är ; ) .. Men ja fick inte gå på endå. slutade med att Annicas kompis Frida fick slänga upp sin bussremsa. Shit säger ja bara. Va är de för något sl håller på med. Tjänsterna funkar ju inte ordentligt. Visst ja kanske hade otur men?.. Åker nattbussen ett tag sen 15 min efter ja skicka sms:en så kommer svaren -.- GRATTIS typ. Jaja, jag kom ju hem iaf =P

Dagens möte i stallet var ju också mindre roligt. Ser hur Bingó leker i hagen när vi kommer, tänkte inte mer på det. Sen när man ska gå och hämta hästen står han uppe på berget å det första ja får se är BLOD!, hela högra frambenet var helt nerblodat. Trodde väl först att hästen skulle vara blockhalt men han gick på bara bra. Ställde honom i gången medans ja mocka å när ja kommer med "sårvårdskittet" så ser man världens blodpöl. Great tänker ja, får ringa pappa, be honom ta transporten för att åka iväg å sy. Men riktigt så illa var de inte som tur var! Men ett långt sår på ca 5 cm å ganska djupt var de iaf. Fick ringa mor å be henne att stanna på apoteket för att köpa Alsolsprit. Så nu kan ja inte rida pga såret =/. Får se hur lång tid det tar att läka ihop det och hoppas på att han inte är halt efter det. För idag orkade ja helt enkelt inte titta efter hälta i trav. Han var inte halt i skritten iaf!

Fick stå inne och tugga lite hösilage å blev sen utsläppt i hagen igen. Och Bingó vet så väl när han ska spela på "älskar inte du mig? varför släpper du ut mig i hagen? det är blött å ja blöder" han är för söt =), Men ut fick han gå ändå. Trots protester, haha. Men det vart riktigt snyggt med ett spritförband =P blev lite  styling över det hela. haha, får hoppas de sitter kvar imorgon.. Jag tvivlar ganska starkt på att det gör de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: