Slapp dag

Idag har de varit en seg dag. Vaknade vid tolv och slog på tv:n, vid 3 ringde mor och fråga om jag var vaken. haha, drog mig till duschen och sen när mamma kom hem så åkte vi till stallet. Bingó och jag red "Höbalsslingan" tillsammans med Muska och Prakkari. Sen drog vi ensamma ner till Jordbroleden och tillbaka, Travade lite och dom små benen sprang fort fort =P, Fick ner tempot och då kom även formen <3. Inge mer ridning nu för på Måndag är de återbesök!! Imorgon hade ja tänkt att tömmköra =)

Jag verkligen hoppas på att de INTE blivit sämre utan hellre att de ser likadant ut. Så jag iaf åtminstonde för fortsätta rida lugnt på Ponnyn, för helt ärligt behöver jag inte mer just nu. Jag är så oerhört tacksam över dom här 2 månaderna som gått läskigt fort! Och jag har njutit utav tiden med en massa uteritter.  Carro får bli en skogsmulle tills hon har skaffat arbete och kan köpa en till ponny ; )

Så håll tummarna nu alla på Måndag 28/4 kl 10:30
eller åtminstonde tänk på oss någongång under dagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: