Tillsammans är vi ett

Det är helt otroligt det här egentligen. Den 22 November fick vi domen "Du kommer aldrig att kunna rida din häst igen, han kommer inte att hålla" Nu den 28 April "Grattis din häst är "frisk förklarad", Blir de inga komplikationer när du ökar traven så behöver du inte höra av dig, du slipper oss"

FAN de är helt JÄVLA otroligt! ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!
Så nu jävlar ska vi skynd oss långsamt! Bygga muskler på riktigt nu med mycket backträning när vi tömkör, osv. Med lite beslutsamhet och stor portion envishet så funkar allt!!

Och jag måste lära mig att allt tar tid. Vi måste börja om från grunden på riktigt. Men de är så skönt att slippa ha "Nu är de bara några veckor kvar till besöket, fan han känns sämre" Jag slipper dom tankarna, jag slipper den ångesten.

Allt ordnar sig tillslut.

TACK alla som har skänkt oss en tanke och hållt tummarna. Ni har gjort stor skillnad!
Tack alla som stöttat mig när allt var som jobbigast! Tack alla underbara för att ni finns <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att Bingó blivit friskförklarad han också!
När Svalur blev frisk firade morsan och jag med en god middag bestående av oxfilé och potatiskroketter.

2008-05-02 @ 16:28:14
URL: http://svalurlover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: