3 jobb

Woow. alltså det är faktiskt nästan lite kul att skicka iväg jobbansökningar.
Eller alltså precis när man klickar på "skicka" knappen så blir man sådär glad. Eller jag blir det iaf.
Skickat iväg 3 jobbansökningar nu inom 24 timmar. Och det är bra. Bara fortsätta och mass skicka så man kan få ett jobb någon gång.. Carro har inte råd längre att vara arbetslös. Och vet ni? det VIMLAR av deltids arbeten :D:D:D
Vilken tur va!!! Precis vad jag vill ha :D


Såg här att detta är det 203:e inlägget. Att det blivit så många inlägg : )
Sen att jag bara skriver ointressanta saker det skiter jag i : P
Bloggen är viktig för mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 och du kan får 150 kr i presentkort på Kick, det funkar :)

2008-08-20 @ 23:54:25
Postat av: Marie

den är viktig för oss också! ^^ =)

2008-08-21 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: