Dagen

Jag har tittat på OS enda sen starten och idag vart jag rejält besviken, eller besviken är inte rätt ord. Stefan Holm gjorde en superbra final. Han är inte mer än människa. Men det hade varit så kul om han iaf knipit en medaljplats. Och tråkigare känns det när Holm ska avsluta sin karriär. Vilken smäll att ta 2 OS Guld och sen sluta. Men vi ska vara glada över att ha haft Holm. Han är en duktig höjdhoppare. Så är det. Vi får hoppas på Linus Thörnblad ist!! Och han kan nog bli minst likabra.


Efter att höjdhoppet var över åkte vi ut till stallet och jag red igenom det vi lärde oss igår. Och jävlar vad svårt det var nu bara för att det inte fanns någon ridlärare som stod och sa en massa i mitten. Men Bingó var duktig och gjorde rätt. Jag som gjorde fel. Men det funka sen efter ett tag. :D

Och nu sitter jag här med huvudvärk men kan inte lägga mig än eftersom jag precis tagit ut ett nytvättat exemtäcke och lagt in mina ridkläder i tvättmaskinen. Så jag får gott vänta tills maskinen är klar. Dvs om 40 min..

och detta inlägg vart ett litet ihop plock av mina tankar och jag orkar helt enkelt inte lägga ner mer energi nu.
Så god natt på er alla därute!!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Vi hade en till "vanlig" sallad och en skinkpaj till, eftersom det var både vegan/vegetarian och vi vanliga köttätare på plats . Sen hade vi även bröd samt brie och mögelost på plats och ofc rödvin till :D

2008-08-20 @ 01:47:23
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: