Hej hopp

Fredag;
Lugn dag som slutade hemma hos Annica med matlagning och lite att dricka samt lite presenter till lilla mig :D. Fan vi är bäst i köket!!! Samt drinkarna vi gör är bäst dom med =P Fick tyvärr ta och knalla hem relativt tidigt eftersom jag och papps skulle iväg till Barkarby flygfält på lördagen. Red en kortis på Bingó och finaste finaste ponnyn var helt underbar. Han är verkligen sjukt rolig att rida <3.
 Vi hade lite att dricka :) Tog det relativt lugnt ändå!

 Shots is the shit!!

 Bartendern Annicas specialare ; )

Lördag;
Jag fyller 19 år! :D
upp vid halv 7, hoppa in i duschen och sen iväg till Hagsätra där vi skulle möta upp några av pappas kamrater för att åka tillsammans in till Wheels Nationals på Barkarby. Relativt lugn dag. Fick en tröja av papps samt en liten träkissekatt :)
Åkte hem från Barbarby vid 3 ungefär. Böt om och åkte ut till stallet för att mocka och mata sen åkte vi vidare till Hagsätra (igen) där vi böt från Kia:n till Gurkans Ford 46:a och åkte in till stan (dvs Sveavägen) Där det var Cruising!! Käkade lite "födelsedags" middag och kollade bilar. Dock regnade det mer eller mindre hela jävla kvällen. Men det fanns mycket fina bilar där ändå. Trots ovädret. Åkte hem ganska tidigt eftersom alla var trötta (själv hade man sovit ca 3 timmar) och jag hade ju självklart tagit totalt fel skor och var dygnsur om fötterna =(. Väl hemma käkade pappa och jag premiär kräftorna. och JÄVLAR vad gott det var!!

 Tröjjan jag fick av pappa :D

 Söta träkissen jag fick :D

 Kräftor <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: