Hmm

Snart kommer iaf mitt paket från Börjes och mitt paket från Ellos :P ska bli spännande å se om allt är som jag vill att det ska vara och mindre kul blir det väl att betala för skiten >.< Tror iof kanske eventuellt att mamms fixa ett jobb till mig, men får se hur det blir med den saken. Mår halvtaskigt för tillfället, väldigt väldigt väldigt sällan jag får mensvärk, men nu är den här iaf, jippi.... Red en liten stund och Bingó var duktig, gjorde lite öppnor, några halvtaskiga slutor, fin fina skänkelvikningar och superflott tölt!! Traven vette fan va som hände med den, den som brukar vara så super men det ville sig inte riktigt idag. Skit samma, Bingó ska få vila några dagar efter tävlingen, den 2:a september har jag för mig att det är så kommer kiropraktorn ut, och sen ska vi väl rida lite igen :D strunta i tölten ett litet tag kanske å bara trava eller nått.. Får se hur det blir. Det löser sig tillslut.. hoppas jag ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: