Läs

Mötley Crüe - The Dirt



En av dom absolut bästa böckerna jag läst. Trots att jag inte är ett fan av Mötley så är den så värd att läsa. Det har alltid och kommer alltid vara ett intresse för mig att läsa om andras tankar. Och att få en inblick i Mötleys resa, är helt otroligt. Det är både spännande och sjukt oroande att läsa deras tankar. Samt att får reda på hur bandmedlemmarna funderar och agerar runt droger, alkohol och sex. Över 600 sidor och boken tog mig lite mindre än 3 kvällar att läsa. Kan inte mer än att säga att den är värld tiden (och de ynka 60 kronorna). Är faktiskt sjukt bra översatt men jag skulle nog faktiskt vilja läsa den på engelska också. Men då mest bara för att ha gjort det..

Man får absolut en inblick i hur "utsålda" Mötley blev tillslut och hur allt kan gå spikrakt uppåt för att sedan tvärvända och sluta på botten. Och resan är fantastisk.

Köp den, Läs den, skratta och gråt.
Den kommer inte lämna dig oberörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: