Mygginvasion

Det är galet med mygg i stallet nu. Varit det sen början på veckan och det är helt sjukt. Tänkte att ja skulle massera Bingó lite idag och ha en riktig mysdag. Men både Bingó och jag får panik över myggen, dom är ÖVERALLT!! När jag nästan hade tagit av hela exemtäcket ångrade ja mig och satte på det igen, Bingó stod bara och slog med svansen och höll på med bakben och skaka huvudet osv, jävla mygg >.<

Och ja har iiingen aning om vad som håller dom jävlarna borta. Myggsprayen funkar ju inte kan jag ju säga, tjärsalvan funkar sådär men är det inte ett tjockt lager så biter dom ändå, och min "specialare" olivolja med vitlök var inte till så mycket hjälp den eller.. Nej nu vill ja fan ha höst å kallt så myggorna går och dör >.<
Bör även nämnas att jag är myggornas favorit, på ca 45 min lyckades ja få 6 myggbett på fötterna och några på ryggen, och myggbetten på fötterna DÖDAR mig -.- det är ju helt sjukt hur mycket det kan klia!!! De på ryggen kliade lite i början men sen slutade det som tur var!

Bingó ska få även få vila imorgon och på tisdag, för på tisdag kommer Kiropraktorn ut igen. Sen blir det att börja rida igen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: