Regnet det bara öser ner..

Var ute en kortis i stallet. Mocka + mata och klappa häst i hage. Sen när vi var påväg från stallet kom regnet... Och det har inte upphört än. Åkte till Plantagen för att köpa en blomma till "mormor" (dvs min brors mormor, vi har samma pappa men inte samma mamma) hitta iaf en liten blomma :) Runt 16 landa vi ute i bromma där mormor höll sitt 80års "kalas". Mycket folk och jag kände väl ca 20% om ens det. Gillar inte folksamlingar på det sättet. Blir bara obekvämt och det känns helt enkelt inte bra. Synd på vädret också, varit sjukt fint väder hela veckan och nu kommer regnet.

Sjukt ont i handflatan har jag också, eller i muskeln/leden som går ut till tummen =/ går väl iof över inom några dagar men det gör ont :(

Och jag har verkligen inget vettigt att skriva om. Så, mer än såhär blir det nog inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: