Rejected

Fick ett litet mejl från jobbet jag sökte. Och som jag trodde så var platsen redan tillsatt.. Jag sa ju det, kommer inte få jobbet och det fick jag inte. Sen är det jobbtorka på ams... Finns inget simpelt jobb att söka vilket är lite lätt jättejobbigt.. Bara en massa konstiga arbeten som man knappt kan uttala och ännu mindre arbeta med som en liten novis som man är. Nej alltså jag börjar bli liiiite trött på att vara arbetslös. Skönt att börja riva i hallen nu så jag faktiskt har något att göra om dagarna. Känner att jag behöver få lite mer struktur på min vardag. Jag bara hasar runt utan att göra något.. Och lusten att göra något faller aldrig på (som att städa, laga mat, osv). Jag är sjukt glad över att jag har Bingó annars vettefan om jag hade klarat av att vara arbetslös. Eller det är inga problem med att vara arbetslös (eller ledig som jag kallar det). Utan själva grejjen att gå en dag utan att ha NÅGONTING att göra. Nu har jag iaf Bingó vilket ger mig något att göra.. Vilket gör att jag klarar av att vara hemma. Men visst fan vore det kul att få in lite pengar för en gångs skull...

Gifta mig rikt kanske?!?, finns det en rik kille därute som jättegärna vill spendera pengar på mig och min häst? Hör av dig isf ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: