Sleeeeepy

Egentligen är jag för trött för att skriva. Så jag ursäktar mig för eventuella stavfel :P
Sov ca 2 timmar natten till Fredagen och ja, det var självförvållat. Hade jag varit smart och normal i huvudet så går man och lägger sig tidigare om man ska upp tidigt. Men nej inte om man heter Carro. Så gick och la mig vid 3. Somna vid halv 5 vakna igen vid 7 typ, upp och duscha och sedan åka ut till stallet. Bingó skulle få nya skor. Hovis önskade mig all lycka inför tävlingsdebuten och jag kan inte vänta. Det är fan inte långt kvar och Bingó är fin fin fin <3<3<3<3<3
Red lite på ridbanan samt ovalen. Och jag är inte hundra på vad för tempo jag ska rida i tölten när det är det valfria varvet tempo. Först ska man ju rida arbets/till mellantempo tölt typ, byta varv och sen är det valfritt (iaf om man rider T7) Iaf Bingó väljer oftast kort tempo tölt automatiskt och jag tror han ska få ticka på i det tempot han vill faktiskt. Eftersom vi inte siktar på något mer än att klara oss runt banan så skiter jag i om han inte får bra poäng. Utan jag vill ha ren takt och en häst som lyssnar. Vilket jag troligen lär få. Så egentligen inga problem..

Annica hörde av sig senare mot kvällen och det slutade med att jag drog över till henne och vi gjorde hemmagjorda pizzor ^^. Så sjukt gott. Magen vart mätt idag med. Otroligt ; )

Och nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Så SÄNGEN nästa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: