Suck

Dagen gick väl iof lite grann som jag trodde att den skulle gå..
Upp vid 6 och var i stallet kl 7, lasta hästarna och drog iväg. Bingó gick iaf igenom vet.besiktningen trots brist på trav :P..
Men han gick superduper på framridningen men på banan försvann allt och vi vart passtaktiga i tölten, skitsur över att jag glömde bootsen hemma, det är svårt för mig att på en ovalbana försöka balansera upp både Bingó och mig. På ridbanan går der betydligt bättre. Och Bingó behöver balansen. Och den hittar han med lite tyngder på fossingarna. Jaja, vi överlevde iaf allt vilker var skönt. Trots att jag fick ett GULT kort. Vafan?!?!?! Jag har IIIIIIINGEN aning alls varför jag fick gult kort.. Tycker det är lite löjligt om det ska vara så att jag får gult kort pga av EN  "uppåtlyftande" tygeltag. skit samma. Piss poäng fick vi men vafan, det är sjukt att vi överhuvudtaget är på en tävling efter domen i höstas!

Och Bingó var superlycklig och det är huvudsaken <3.

Bättre lycka nästa gång, dvs den 4:e oktober!!! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: