Today

Vaknade vid halv 12, in i duschen och vidare till Farsta Centrum. Och F-A-N va ja hatar att gå i affärer!! Helt seriöst alltså det är lika med döden.. Det FINNS inge värre än klädaffärer!!! Jag hittade efter mycket om och men iaf en kjol som ja tyckte var söt :) Var ju på jakt efter ett par nya jeans men hitta j inga alls :(
Men en ny kjol blev det, nytt puder och ett halsband :) Nöjd ändå.. Men jakten på Jeansen fortsätter.
Annica skulle rida Múska idag och vi for ut för att rida runt Kolartorp. Bingó skötte sig mer än super och bar sig superflott i tölten då och då, bara jag som måste komma ihåg att driva och hålla koll på bogarna :D Vi mötte allt från gående människor, till cyklister med hundar, till barn som lekte med stor jätteläskig 4hjuling på deras gräsmatta, till en man som klippte gräsmattan. Och Bingó brydde sig knappt <3 Jag är så stolt :'D Mötte en massa bilar också men dom är han faktiskt inte rädd för längre :D.. Snart ska vi bara börja klara av att möta moppar, motorcyklar och bussar (å liknande stora fordon) Men vi är på god väg!! Och att rida runt i ett bostadsområde är så jävla bra miljö träning så det finns inte!! :D

Bingó även fått några konstiga "skavsår" mellan skinkorna =/. Smörjer just nu med någon "barn salva" för röda stjärtar, exem, och liknande. Funkar inte denna salva så är det antagligen en svampinfektion. Men vi hoppas på att salvan hjälper :D

Nu ska jag iaf slänga in bilder på Kjolen och Halsbandet :D

 Okej det är väl en superdålig bild egentligen men kjolen är bara såå söt :)

 Och halsbandet är superduper fint. Men bilden var väl sådär :P

Ihh jag är SÅÅÅ nervös inför nästa Lördag :D:D:D Kan knappt vänta. ÄNTLIGEN är det tävling. Så jag har längtat :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: