Velig

Att jag aldrig kan komma på vad det är jag egentligen vill göra?!?. Ska det vara sååå jävla svårt?. Jag är sjukt sugen på att plugga matte. Men jag kan inte direkt hoppa in på folkhögskola eller liknande nu och bara plugga matte. Sen att det är alldeles försent att anmäla sig nu är en annan femma. Men största anledningen till att jag helt plötsligt blev sugen är väl faktiskt att jag insett att det är skitsvårt att få jobb. Det är vekligen galet svårt.. Vem fan är 18 år, har 5 års erfarenhet, körkort osv osv. Nej det är svårt svårt att få arbete. Men jag vet inte. Det blir ju inte plugg i höst i vilket fall som helst. Fast visst fan hade det varit kul att plugga något intressant.


Kommentarer
Postat av: Fia

Mmm, är också en aning orolig över hur jag skall få jobb, finns inte ens stall att jobba i här! Hoppas du hittar ett jobb snart!!

2008-08-03 @ 00:51:53
Postat av: Carro

Ja, det är jättesvårt att hitta något som man faktiskt kan tänka sig att arbeta med (eller har nog med erfarenhet/eller utbildning till) =/

2008-08-04 @ 02:31:51
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: