Feberfri

Varit helt feberfri idag, däremot låter jag fortfarande som ett as när jag talar.. Hoppas hesheten går över snart då och att hostan försvinner.. Såg nyss också att ja fått mejl från Mörs, Luciatävlingen är inställd >.< pga att stall i sthlms området tydligen fått hästinfluensan. Men dom hoppades på att kunna arrangera tävlingen efter nyår, men vi som är så jävla fina i tölten nu ju :o

Red igår en kortis på ridbanan, den nyfallna snöblasket gav oss styltor tyvärr :( Men Bingó bara tvärchockar mig genom att bara tölta i form. Hade bara en lätt lätt kontakt i munnen och han bara liksom gick där, i klockren tölt och i form :') MIN BÄSTASTE PONNY <3<3<3<3  Idag red vi vägen tillsammans med Annica och Múska och ingen form då inte i tölten xD men red lite på banan sen för att han skjuter ut sin jävla högerbog hela tiden, och då jävlar i tölten kom formen igen :') Då blir man faktiskt riktigt riktigt riktigt GLAD :D


Kommentarer
Postat av: Agnes

Använder du internet explorer, moxilla firefox, safari? eller någon annan? :D

2008-12-12 @ 00:11:55
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh, gud vad roligt!! :D :D Jo, hon ser både lång och tung ut.. Takten kan jag inget säga om x) Hehe, just det, rätt ryttare, alltså inte jag x) Såg du på Svarri? Vad tycker du? ^^ (a) (Har tänkt prata lite med lille Karina o. se vad hon tycker..)

2008-12-12 @ 14:23:53
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: