Gnällkärring

Det var mig en seglivad förkylning det här.. Fortfarande snorig och hostar som ett as. Rösten ska vi inte prata om direkt.. Var iaf ute en snabbis i stallet och upptäckte att bodendörren stod öppen idag (IGEN!!!) så idag satte jag mig ner och skrev ett "argt" brev till stallkamraterna. Det är ju endå ett antal tusenlappar som ligger i den boden och inte så jävla kul om sadlarna skulle bli stulna direkt.. Och de var ju inte första gången eller, tror att detta typ är 4 eller 5:e gången på väldigt kort tid. Och än har ju inget hänt *peppar peppar* men en vacker dag händer det och då vill inte jag ha på mitt samvete att jag inte berättade detta!.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Va skumt :S kan du inte printa och lägga upp på bd eller nåt? var inne och kikade via internet explorer och för mig ser det bra ut :S

2008-12-12 @ 17:06:33
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: