Jeff Dunham + lite kattbus

Precis tittat klart på Jeff Dunham - Spark of insanity på 5:an :) Vet inte HUR många gånger jag tittat igenom hans shower på youtube, men jag garvar lika mycket varenda gång. Att han kommer på material som faktiskt funkar gång efter gång är otroligt :D Att bara tänka på "Jeff fa fa, dun haaam, dot com" får mig att asgarva. Han kan driva med sig själv på ett sätt som gör de kul att lyssna på. Ska absolut se denna människa om han får för sig att åka till lilla pluttsverige (som aldrig kommer att hända tyvärr, ja får väl åka till USA för att se honom..)

De är alltid lika kul att titta på när terroristen leker (Bosse), just nu jagar han sin egna skugga där han sitter i trappen och ser sin skugga på trappsteget under, yes smart katt xD. Sen har jag setat här och kastat en träbit fram och tillbaka, frågan är om de är en katt jag har eller en väldigt liten hund?? Men så är han så jävla söt och en riktig pratkisse är han också. Älskar djur som pratar. Bingó har ju börjat humma lite titt som tätt, Bossebus låter ju nästan jämt xD, och Bertil jamar ju när han vill något. Tycker de är grymt härligt med djur som har så starka personligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: