Måndag eftermiddag

Bingó fick visst inte vila idag, stallkamraten drog med oss ut på en skrittur längs våran väg. Bingó var pigg men höll sig på mattan. Däremot ville stallkamratens häst kasta sig iväg i galopp när vi vände för att rida hemåt men Bingó gick att hålla. Bara att ta ner till halt så försvann hans tankar på att dra efter. Duktig ponny <3 Imorgon får han vila iaf xD de har jag lovat honom :P sällan jag brukar rida 4:a dagar i sträck. Eller jag har faktiskt aldrig gjort det sen igångsättningen (snart ett år sen btw!!).

Sen drog familjen till Rusta för att köpa lite fyrverkerier, och jag köpte mig en till handkonroll till xboxen, så nu har jag 2 st iaf :). Sen for vi till Bauhaus för att pappa skulle ha några konsoller till ett skärmtak men dom hade inga, däremot köpte jag mig 2 st krokar (rea 5 kr st ^^) och nu är dom uppsatta i min garderob, så att ja kan hänga upp lite väskor och sånt på de krokarna. Var tanken iaf : ) Det är också dags för mig att gå igenom både garderoben och "skafferiet" (eller va man ska kalla det, är ett gammalt skafferi iaf xD). Så mycket skit där och allt ligger huller om buller. Så kanske är något jag sysslar med ikväll/natt om de inte finns någe bra på tv :P


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahahah, jag kom vilse, och sen ba "här bor ju Carro!!!" jag skulle ju till Älta XD heeeelt fel. xD

2008-12-29 @ 22:42:15
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: