Nyförsäkrad, snart dags för resten!

Nu är litenkatt försäkrad hos If, schyssta priser, bra villkor! Blir nog super det där. Kollat runt lite på priser på kastrering + chipmärkning + vaccinationer (kattpest och kattsnuva) var billigare än vad jag trodde! runt 1000lappen kommer det att gå på ungefär. Vilket är helt ok för allt det där. Själv räknade jag med typ mellan 2 å 3 tusen. Men jag tackar och tar emot över att de var billigare än så ^^. Det är ju snart dags för kastreringen och då kommer jag nog ta allt annat också om det nu är ok att man gör så! Man kanske inte ska vaccinera när katten är nykastrerad inte vet jag. Får väl fråga och jag lär ju få ett svar också haha

Nej nu ska vi ta oss till soffan lillkatten och jag för att se på Over the hedge för typ 5:e gången : )


Kommentarer
Postat av: Agnes

GPS-en var dum i huvudet! Vettefan vart den var påväg :S

2008-12-30 @ 11:47:41
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: