Rea, sånt gillar vi :D

okej men alla älskar mellandagsrean!! och vi gillar att den börjar direkt efter julaftonen xD iaf så var mamms och ja en sväng på EKO för att kolla på rean på hästavdelningen. 50% av på diverse hästgrejjer bla. täcken!!! Så jag köpte mig ett till stalltäcke, har ju bara ett och när de ska tvättas har han ju inget annat täcke att ha på sig när de är kalla nätter. Så det behövdes ett till. 199 kronor är ju egentligen ingenting!! har kostat 400 kronor så ;P som sagt alla älskar rea!!

Släppte ju Bingó lös där i hagen en stund och jäävlar va han gillart!! Video finns ju här att titta på och ja bus i ögonen och öronen framåt? tror alla förstår att min ponny gillade det där ;D sen älskar jag att han visade mig alla gångarterna :'D trav, tölt, galopp (en MASSA) och även passen :D sen visades korsgalopp och någon konstig galopp med kaninskuttandes bakben?!? xD (galoppen innan passen? någon som vill berätta va han gör där?? x'D). Glad vart han sen iaf och jag hoppas att han lugnar ner sig lite sen när ja ska rida igen :P har ju varit så olidligt pigg senaste tiden :P


Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa-adu, så har Smári också gjort någon gång.. Men det har liksom varit när han bromsat in kraftigt så...?? XD Men så galopperar Stormur alltid, eftersom han har så ont i benen, har väl spatt tror jag? Och något i frambenen, vet inte vad det är, men det gör så att han lyfter dem så tusan riktigt!

2008-12-26 @ 18:19:07
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: