Summering av 2008

Jag ska egentligen inte klaga över året som gått, mycket har hänt och jag har växt enormt som person. Känner mig starkare och vet att jag klarar av saker och ting! ALLT går bara man vill. Men vissa saker tar tid!
Året har inte varit en dans på rosor, lite taggar har de allt varit också. Året började med att jag fick sätta igång Bingó igen <3, brorsan fyllde 30 <3, Bingó blev friskförklarad <3, pojkvänn införskaffades om än för en väldigt kort period, studenten togs! Stolt över att jag iaf tog studenten, även om betyg och känsla hade kunnat vara bättre!, sen söktes det jobb, blev enbart nekad, Bingó och jag ställde upp i en liten lättklasstävling på häringe, gick inge bra men tänk va långt vi kommit ändå! Bingó var smådålig under hela hösten, smågrejjer hela tiden. Fick äntligen jobb! julen firades med familjen <3

Nu är det snart slut på 2008, några ynka timmar kvar. Jag vet att jag hade velat göra några saker annorlunda, jag har sårat folk, jag har svikit och ljugit. Men man är inte mer än människa också jag hoppas på att jag får en ny chans under 2009... Under 2009 ser jag fram emot att få ett deltidsjobb, ser fram emot mer tävlingar med Bingó, förhoppningsvis far vi upp till dalarna under sommaren en vecka och tar med Bingó, jag ser fram emot allt nytt folk jag kommer att stifta en bekantskap med och jag hoppas att 2009 bjuder på lika mycket skratt och bus som 2008 givit mig! 

Jag hoppas ni också ser tillbaka på 2008 som ett bra år, och att ni också ser fram emot ett glatt 2009.

Gott Nytt År på er alla <3 vi syns igen nästa år :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: