Tisdag

Jag har lyckats med att smitta båda mamma och pappa! Yaaay xD Det är väl jääävligt bra gjort? eller va tycker ni?!? Iof så har ingen av dom feber, men de snoras och hostas på rätt bra ;P Jag är faktiskt väldigt stolt över mitt verk (a) Men ni ska veta va de låter om dom, helt plötsligt är de mer förkylda och värre sjuka än va jag någonsin var (trots att ja hade 39,5 grader som mest) haha, ja de går bra att klaga när man själv blivit sjuk!. Pappa fick i vilket fall som helst skjutsa till centrum för att köpa lite alvedon och treo, samt att vi hoppa in och hämtade ut ett paket (dvs mammas julklapp från mig ^^). Måste säga att jag är så grymt jävla nöjd över det paketet, tror helt ärligt att de är det bästa jag någonsin köpt!! Vet att mamma inte läser min blogg men vågar fan inte skriva ut det här ändå :P Men jag är sjukt förväntansfull inför julen. Jag vill se hennes reaktion när hon öppnar paketet :D för jag vet att hon har önskat sig detta i fleeera år men aldrig fått :D Ihh kan knappt vänta ^^.

Iaf så skjutsade pappa ut mig till stallet sen, tanken var att ja skulle rida ut men kl var redan närmare 2 och då vet vi ju alla att de är kolsvart inom 1 timme så det vart att rida lite på ridbanan + ovalen, Bingó är verkligen jättefin i tölten nu, men ack så jävla stel i sidorna, eller iaf i högersidan. Biter tag i högersidan på bettet och vill inte alls ge efter, det gick bättre efter ett tag men känns verkligen att jag behöver rida för någon som kan komma med något nytt. Vafan jag kan bara det jag kan, och det har iof räckt än så länge men jag behöver nog lite hjälp nu igen faktiskt. Och ingen ska anordna någon kurs eller liknande som jag verkligen behöver!! Jag börjar bli desperat!!.. Galoppade lite på ovalen och han var ganska stel och fyrtaktig i galoppen också >.< skulle verkligen behöva en lång relativt rak och gärna lite uppåtgående sträcka där vi kan brassa på i galoppen och som jag kan driva som en idiot utan att vara rädd för att få möte och behöva stanna. Så att vi båda för släppa lite på spänningarna. Gick grymt fint i traven i vänstervarvet iaf ^^. Höger var lite stelare men funka tillslut :D Imorgon blir de iaf uteritt med Annica och Múska. Får se vart det bär av. Men bra blir det nog tillslut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: