Träningsvärk!

Mjo, nog fick jag träningsvärk allt!! Insidan av låren säger ajaj!!
Tog mig iaf en liten ridtur längsmed vägen och Bingó är så jävla trevlig i tölten nu, känns grymt skönt att kunna "pyssla" med tölten utan att han tappar takt och tempo. Kan också göra grymma förhållningar!!! :D (dvs så att han faktiskt stannar upp på riktigt och nästan står helt still innan han fortsätter) sånna är bra att kunna :D Töltade väldigt mycket, sällan jag brukar tölta runt 2kilometer, utan skrittpaus emellan :P och ren takt hela tiden ^^. Sen blev det lite galopp också, och den kan man snart nästan arbeta med också, iaf den 2:a galoppen. Den första går jäävligt fort xD men man måste ju springa av sig lite ju!

Jag är grymt trött också och jag förstår inte HUR ja ska orka jobba inatt. Trots att ja inte har någon feber så tar förkylningen mycket på krafterna.. Men på något sätt så går det väl iaf :) Snart löning också (och nej jag är inte alls skitglad över att få pengar :D)


Kommentarer
Postat av: Agn

Va bra bra !

2008-12-14 @ 19:26:13
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: