Söndag + Måndag

Ja söndagen var lång, riktigt lång. var tydligen med på tv också, vi syntes på jumbotronen jag och Emma (Bingós förra ägare). Jag lyckades med att köpa en del grejjer också, fick tag på ett jävligt snyggt fleecetäcke!! Grymt nöjd, sen blev det ett par paddar (sånna man har under lindan :P), en lite snyggare svansrem, 4pack svarta fleecelindor, sjukt snyggt vitt schabrak!! och sen var det inte mer tror jag :P haha blev en del men det mesta var på rea!! Jävligt trevligt sa plånboken!!

Det var iaf direkt hem från globen, byta om, slänga i sig lite mat och kaffe. Sen fick jag skjuts av mammsen till jobbet. Sen drog det igång.. Gick relativt fort iaf, har alltid något att göra så det är faktiskt helt okej detta jobb :)
Öppna en trailer för att börja lasta av och det lukta julgröt i hela jävla trailern, första tanken var att chauffören käkat gröt till middag. Men sen när vi lastat av halva trailern ser vi att det finns 2 pallar med kanel, varav ena pallen hade 2 trasiga påsar, jääävlar va de stank. Sluta med att hela jävla terminalen luktade tomteverkstad >.<
Fick köra stortruck idag också :D jävlar va P har en ängels tålamod!! och jävlar va kul det var. Men ja, det är GRYMT läskigt måste jag säga. Jag har ju nollkoll också. Men som dom sa "du kan ju rida, då är detta en barnlek" jo men tjena, Bingó är inte en stor jävla truck med gafflar xD Men det gick tillslut!! Fick sen skjuts hem av P. Och sånt är alltid trevligt!! Sjukt skönt att slippa åka kommunalt iaf!.

Käkade lite innan jag gick och la mig, somnade vid 9. väcktes av mamma som ringde vid 16:30. Bara att dra sig ut till stallet . Testade även fleecen idag och jävlar va snyggt det satt på!! (bild kommer imorgon när jag hunnit ta en i dagsljus). Red även en sväng idag eftersom Bingó inte är halt längre. Skritta bara en kortis och jävlar va hoppig och tossig han var då.. Mjo det blir spännand det här ;D men än har det ju gått bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: