ÄNTLIGEN DATOR

Så äntligen har vi köpt en ny dator och installerat internet. De är rätt otroligt hjur beroende man kan vara av internet. Har känt mig rätt handikappad till å från :O

Iaf igår den 10/1 var vi på stavkliniken. Det var överbefolkat denna gång. Brukar oftast bara vara vi och typ 2 till..
Iaf Bingo är mycket bra i bakbenen. Vänster bak blir bara bättre och bättre. Ser helt ren ut vid longering! Men inte uppsuttet tyvärr =(. Fick iaf rida igår. Första gången på typ 10 veckor!!! Sån jävla underbar känsla att sitta på sitt odjur igen <3 Vid longeringen drog Bingo runt i en serie med bocksprång, så ja hade hjärtat i halsgropen när ja skulle till att sitta upp och rida! Men odjuret skötte sig fin fint! Travade i form till och från =P Förstår inte hur han orkar, all kondition är ju borta, likaså musklerna. Men de är något man får ta

Fick iaf höra de bästa på länge. Om ca 2 veckor får mitt hjärtegryn släppas ihop med kompisarna igen <3
Han kommer bli såååå lycklig.


Kommentarer
Postat av: Marie

jag kan lugnt säga att han inte var någon topphäst igår när jag red. får se hur det går idag! =) hoppas allt är bra med er!

2008-01-13 @ 13:28:26
URL: http://mariee87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: