Faaaan

jag blir så jävla less. Varför ska jag gå omkring å tro att jag faktiskt kommer få göra något kul för en gångs skull?. Detta kallas Carros TUR (eller otur kanske man ska säga?!?). Blir ingen lektion idag och jag som såg fram emot det så jävla mycket. Fan va besviken jag blir... Jag måste seriöst ha hjälp med ridningen nu och detta funkar inte. Det är lite halvtråkigt att man inte kan lita på att instruktören faktist kommer när hon ska komma. (inget ont om instruktören ifråga. Hon är jätteduktig och trevlig) Men det börjar bli liite jobbigt att gå och hoppas å så slutar det med att det inte blir något ändå. Vad är då meningen med att anmäla sig?!?.

Nej nu söker jag någon ny att träna för. Spelar ingen roll om jag måste åka iväg eller inte. Jag vill ha någon att lita på och rida regelbundet för.... Är det så mycket begärt??


Förresten så tror jag inte jag får det jobbet jag sökt eller (big surprise?!?) Skulle inte tro det. Jag slutar väl i kassan på ica och det är något jag egenligen inte vill... Ahhh jag blir gaaaaaaaaaaaaaaalen på detta >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: