Kvällsgöra?

Mamma å pappa åker med Mustangen och några kamrater på långresa på fredag och blir borta till på söndag (ENSAMHET HERE I COME) så just nu är jag snäll dotter å sitter och bränner en massa skivor. Närmare bestämt 11 st. Suck å stön. Blev iof precis klar men allt ska ta sån tid, iof gick detta superfort mot vad det gjorde på förra datorn (annat brännprogram). Men inte fan är de kul att sitta å mata in skivan, läsa av skivan och förvara den tillfälligt på datorn, mata ut skivan, sätta in tomskiva, klicka på ok, bränna skivan, mata ut skivan, skriva på skiva, mata in ny skiva och så börjar det hela om. Jääävligt långtråkigt måste jag säga.

Nu ska jag hoppa i sängen (inte bokstavligt talat iaf de lovar jag ; P)
Imorgon blir det upp relativt tidigt, ska hjälpa stallkamrat som får besök av veterinär.

Så snäll som jag är så booorde jag ju få ett eget litet moln i himlen sen?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: