ojdå

Jag har inte gjort ett skit idag, eller där ljög jag. Självklart har jag gjort något idag. Var en duktig flicka och lagade min specialare. Lasagne! Får alltid beröm (jag är helt enkelt bäst!!). Hade lektion för Annica och Múska idag också. Mina duktiga elever <3. Gör bara en massa framsteg hela tiden. Sen tog vi alla en sväng runt Höbalsslingan och Bingó var pigg. Travade några varv på ridbanan och bästaste hästen <3. Nu har jag skrivit upp mig på "väntlistan" för ridlektioner så ja hoppas på att få rida lektion kanske redan näst nästa vecka =D. Vore sååå sjukt härligt att visa ridläraren hur pass fina vi blivit och lära mig något nytt också.. FORM I TÖLTEN är mitt nästa mål ^^. Vi travar ju i Form alltid (om ja inte rider på halvlång tyglar såklart =P). Så de ser jag fram emot just nu.

Juste ja, killarna har bytt hage och Bingó sötnosen såg helt chockad ut. Vadå? den HÄR hagen? njaaeee, själv föredrar jag ju den andra.. Sötnosen <3

Och ja, jag har inget vettigt att säga som vanligt. Sorry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: