Slit och släp

Oj oj imorgon kommer jag ha ont i ryggen skulle jag tro. Fick ett litet ryck och fick för mig att nu jävlar är det dags att sommarstäda boxen. Och så blev det. Hade ju planerat att rida eller tömköra. Men det tog närmare 2,5 timme att städa en jävla box. Fy fan säger jag bara... Nu luktar det iaf grönsåpa och väggarna blev riktigt rena och fina. Jävligt stolt över mig själv faktiskt :)

Before;  Bingós "bajsvägg" (dvs han kör upp rumpan mot väggen innan han släpper ur sig otrevligheterna)

And after;



Det känns lite hårt efter allt arbete när jag vet att det kommer se likadant ut som innan inom 1 vecka. Men men thats life.
Som tur är så behövs det bara städas 1 gång om året. Så nu är det gjort ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: