Axl Rose och Elijah Wood

Idag har jag målat mina första killar ^^.
Sjukt nöjd ändå, trots att jag inte var sådär supernoga med någon av dom.

 Elijah Wood

 Axl Rose

Det är svårare att måla killar, dela pga att läpparna inte får vara allt för markerade, likaså ögonen. Men jag är ändå nöjd. Jag lär mig mer och mer efter varje gång jag målat. Så snart vågar jag mig på svårare grejjer.
Nej fan nu har jag sjukt ont i huvudet. Kom ju världens åsk och blixt skur här för ett tag sen.
God Natt på er alla därute!! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å wow Axl Rose är ju skitsnyggt målad. Duktig du är!!

2008-06-26 @ 02:21:36
Postat av: Carro

Tack =) är väldigt nöjd med den också =D

2008-06-26 @ 19:46:31
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: