Guldkornen

I en stor stor sandlåda kan man ibland hitta dom där små guldkornen som betyder så mycket. Att jag numera har en frisk och glad häst är ett stort stort guldkorn, men att han även kan ge mig så mycket tillbaka är egentligen helt otroligt. Traven är som tidigare sagt sjukt underbar. Händer ibland att han slår upp huvudet, men ner i skritt och rygga å fram i trav igen så funkar det. Tölten är lite sisådär för tillfället men jag kräver inget eller direkt. Men han chockar mig den där sommartjocka rödblacken, kan ni fatta att han numera går i form i galoppen varje gång vi galopperar?? Han är helt jävla underbar och jag är sådär sjukt lycklig som har honom <3<3<3. För just nu är de bara Bingó som betyder allt (katten också såklart iof).

Men imorgon hinner jag inte med något stallbesök, blir faktiskt bara 3:e gången jag inte åker till stallet sen vi köpte Bingó för snart 2 år sen. haha, fan va galen man är egentligen, varje dag i snart 2 år. Förutom 2 ggr och imorgon den 3:e gången då. Men familjen ska på bröllop ^^. Älskade Kusin Linda ska äntligen gifta sig och det ska bli sjukt kul att se Linda och Tomas uppklädda och fina =). Tyvärr hotar dom med regn för imorgon, men jag håller tummarna på att solen skiner över Sorunda Kyrka!!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: