Idag är vi inte riktigt pigga

Bröllopet var jättefint och vi hade turen på våran sidan och fick endast lite regn när vi som tur var satt inne och käkade middagen. Linda var verkligen riktigt vacker i en enkel men väldigt vacker klänning, Thomas var sjukt stilig han med såklart. Och någon bild kanske kommer när jag orkar ladda över dom från kameran ; ). Jag fick nog dock lite för mycket alkohol i mig men än lever jag, trots att jag helst hade velat legat kvar i sängen hela dagen. Men se de fick jag inte, åkte ut till stallet med Annica och red en kort sväng i skogen och lite på ridbanan, Bingó var antingen sjukt snäll eller bara väldigt arbetsvillig för det gick verkligen toppen, traven är fin fin fin <3<3<3, töltade bara lite lite och den var också jääättefin, red lite på ovalen och både trav och galopp var kärlek på hög nivå.

Imorgon ska jag träffa Frida, sjuuukt längesedan och Carro har saaaknat massor!!!..
Får se vad vi hittar på ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: