IMORGON GÄLLER DET!

schemat har funkat. Carro både stolt och glad =D

Uppdaterar schemat igen

Måndag: Skolan 8:00 - ?, Stallet,

Tisdag:  Handla leggings, stallet (rida), systemet, tvätta bilen

Onsdag: Student Lunch, Stallet (rida), sista städningen, sista förberedningarna, handla maten

Torsdag: Utspring 12:00, Mottagning 16:00, Utgång på kvällen

Fredag: Bakis (?)



Studentlunchen ägde rum idag. Råsunda stadion var vi på som tidigare sagt och ja, det var lite speciellt. Måste säga att Ted du är fan den bästaste bästa läraren jag någonsin har haft. Du har brytt dig och verkligen engagerat dig i mig. Och jag tackar av hela mitt hjärta. Faktiskt, trots att jag agerat på det sättet jag gjort. Jag kommer att sakna dig, jag saknar dig redan nu. Tråkigt att din sons student skulle krocka med våran, men du gav oss ett sista underbara minne. Och det tackar jag dig för. Jag kan titta tillbaka på dessa 3 år på St:Martin och säga att jag ändå på ett sätt är glad över att jag hamnade här. Även fast det inte var rätt för mig. För på något sätt så var det nog rätt, fast ändå så fel. Jag lovade dig att komma och hälsa på någon dag, och denna gång ska jag faktiskt försöka hålla det jag lovat. För jag vill.



Underbara underbara Ted. Utklädd till kvinna sjungandes "evighet av Carola" så otroligt falskt, så otroligt underbart. Carro kommer att sakna. Konstigt, nja kanske. Men Tack Ted ännu en gång för den energin du la ner i mig. Och tack för att jag fick låna dig i 3 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: