Jag ska måla hela världen lilla mamma

Jag har grymt tråkigt vissa nätter och vad är då bättre än att rita? Än är jag på en väldigt "låg" nivå i mitt målande men jag vill utvecklas å då måste man öva, öva och återigen öva. Nyckeln till framgång =)

Blev favorit motivet igen!

Marilyn Monroe

 Tyvärr har jag tappat bort min svindyra tuschpenna. Så det skulle ju självklart se bättre ut med svart ist för blyertsmörker

Vore väldigt glad om någon kommenterade, all kritik tas emot med öppna armar. Jag vill som sagt utvecklas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din teckning is the shit!

2008-06-15 @ 11:26:17
Postat av: Carro

Oj vad glad jag blir =)

Tack så mycket vem du än är =D

2008-06-15 @ 23:33:20
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: