Midsommar, jippi eller inte?

Det är sådär lagom kul stämning hemma. Usch, ensamhet någon?. Fick iaf min ensamhet när jag kom till stallet. Åkte ut sent sent så ingen skulle vara där och ja ensam var jag iaf. Skönt som fan måste jag säga. Bingó var upprörd, över vad det vet jag inte. Men hoppig och stossig var han. Mycket möjligt att hästarna blivit skrämda av hundarna eller något liknande. Idag fick jag iaf ridbanan för mig själv så efter att jag pysslat klart med Bingó så longerades han. Härlig härlig trav <3 och en massa spring i benen, manade fram i galopp och ja efter typ 2 varv i bocksprångets tecken så fick jag någolunda lugn galopp. Böt varv och hann inte ens mana fram i trav innan bocksprången tog över. Haha, han såg så sjukt lycklig ut. Men efter ett tag sa matte till och då skärpte sig den galna ponnyn.

Imorgon ska jag träffa Camilla och vi ska käka middag och gå på bio hade vi tänkt. Ska se The Happening, hoppas på att den filmen är ok. Var lääänge sen ja var på bio. Så det ser jag fram emot =)

Nej jag har typ inget att skriva eller berätta. förutom att jag är less på familjens medlemmar. Men what to do??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: