Otursdag för vissa utvalda?

Dagen i sig har varit bra. Trots att de är Fredag den 13:e. "otursdagen" och ja, för en stackare vart de väl en otursdag. Förlåt! Men nu är det över iaf, jag behöver inte låtsas och du behöver inte hoppas och tro. Och jag har ingen ork eller lust att ta upp detta här. Så nu är detta ett glömt kapitel!

Var ute och red långa skrittslingan med Annica och Múska. Bingó börjat bli lite snubblig. Vet inte hur jag ska tolka. Ska testa med lindor fram imorgon. Sen ska han få vila Söndag och Måndag. Sen ska jag testa att rida lite lätt på Tisdagen å sen får vi se om han får vila lite till eller om jag ska försöka bara ta de lite lugnare ett tag. Vet inte om de är galoppen han inte är redo för än. Jag kanske har varit för snabb. Så jävla svårt när dom inte kan berätta med ord vad det är som är fel. MEN jag måste också vara sjukt noga med att tolka dessa signaler på rätt sätt så vi inte hamnar på kliniken igen. För det är något jag verkligen inte vill... Men lite is i magen så går nog allt.

Slänger in en söt bild på Annica och Múska <3



Kommentarer
Postat av: Sofie

Múska känner jag igen. Min kompis är ägare till henne.

2008-06-16 @ 22:32:44
URL: http://svalurlover.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja precis. Maria Krönby är ägare till denna skönhet =)

2008-06-16 @ 23:22:57
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: