Sverige-Ryssland

Jag är helt jävla mållös. Ungefär som Sverige i matchen. Det är helt galet. Vi går och vinner våran första match mot Grekland sen går de bara utför. Jag förstår inte? Stackars Zlatan försökte och försökte med inte fick han någon hjälp av lagkamraterna. Nej nu ska nog Lagerbäck lägga om sin taktig för detta funkar tydligen inte. Inget bra försvar, inge bra anfalls spel. Vad var vi bra på då?? Jo enligt mig var vi väldigt bra på att spela bort bollen och ge ryssarna många bra och fina mål chanser. Domarna var pigga på att dela ut gula kort också. Åt både Sverige och Ryssland. Men jag tyckte även att domarna blundade lite för Ryssarnas elaka spel, för ett tag föll vissa svenskar som käglor och inte blev det någon frispark eller liknande. Nej matchen var urusel och jag önskar nästan att vi inte hade låtit Zlatan spela. Stackarn med sitt knä.. Nej jag är mållös, hur kunde det gå såhär.. Utför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: