Schema för veckan

Okej det är 4:a dagar kvar. Jag kan inte fatta det. Visst egentligen så ändrar det inte mycket i min vardag. Men om 4:a dagar är jag arbetslös. Jag är liksom, ingenting?. Lite läskigt faktiskt. Ska till skolan imorgon. Första gången på typ 5 veckor om inte mer egentligen. haha, men så har ju faktiskt klassen haft praktik i 4:a veckor så jag har inte behövt vara i skolan direkt. Sista dagarna är lite uppbokade nu innan det härliga sker. Ska hinna med lite viktiga saker. Sånt som kan vara bra att ha och ha gjort innan allt folk tittar in.

Måndag: Skolan 8:00 - ?, Stallet, handla maten, tvätta bilen (?)

Tisdag: Skolan?, Handla leggings, stallet (rida), systemet

Onsdag: Student Lunch, Stallet (rida), sista städningen, sista förberedningarna

Torsdag: Utspring 12:00, Mottagning 16:00, Utgång på kvällen

Fredag: Bakis (?)

Fullt schema men jag gillar det =D. Frågan är bara hur dygnets alla timmar ska räcka till. Men på något sätt ska det funka. Har jag tur är jag ledig på Tisdagen och då kan man göra massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: